Інтеграція Kommo CRM з іншими інструментами: що варто знати?

Немає коментарів

Для оптимізації ключових процесів у бізнесі інтеграція CRM з іншими інструментами – важливий момент. Це дозволяє автоматизувати рутинні задачі, покращувати сервіс компанії, і, що найголовніше, поліпшувати конверсію продажів. В цій статті ми розкажемо, як правильно інтегрувати Kommo CRM з іншими інструментами та надамо декілька практичних порад.

Чому інтеграція CRM важлива

Чим корисна інтеграція платформи взаємодії з клієнтами:

  • Автоматизація робочих процесів;
  • Покращення аналітики та звітності;
  • Забезпечення доступу до даних усіх відділів компанії;
  • Підвищення задоволеності сервісом клієнтів.

Поради по інтеграції CRM з іншими інструментами

  • Завчасне планування. Перед інтеграцією потрібно створити детальний план та визначити цілі;
  • Вибір надійних партнерів. Рекомендовано співпрацювати з компаніями, які мають хорошу репутацію та схвальні відгуки;
  • Тестування. Інтеграція повинна працювати коректно, тому перед запуском її на повну потужність потрібно провести перевірку.
  • Навчання персоналу. Щоб інтеграція давала результати, скористайтесь можливістю навчання співробітників, це дасть змогу користуватися функціями сповна. 
  • Технічна підтримка. Слідкуйте за роботою системи після запуску в роботу, вносьте необхідні корективи та надавайте підтримку користувачам.

Популярні інструменти для інтеграції з Kommo CRM

  1. Email-маркетинг. Для автоматизації розсилки та відслідковування взаємодії ефективною буде співпраця з платформами на зразок SendPulse, Netpeak та ін.
  2. Соціальні мережі. Щоб краще розуміти поведінку аудиторії, варто взаємодіяти з соцмережами Facebook, Instagram, YouTube та ін.
  3. Аналітичні системи. Такий інструмент, як Google Analytics, допоможуть моніторити взаємодію з вашим сайтом. 

Як інтегрувати Kommo CRM у бізнес-процеси

Якщо ви дійсно зацікавлені у якісній платформі взаємодії з клієнтами, яку можна інтегрувати з вашими інструментами інтернет-маркетингу, ви можете спробувати безкоштовну демо-версію Kommo CRM, після чого прийняти рішення про отримання повного функціоналу, кастомізованого під ваші потреби. Для цього достатньо залишити заявку на сайті компанії або замовити зворотній зв’язок. Від розробки готового рішення до інтеграції – лічені дні. Окрім того, Kommo здійснює технічну підтримку партнерів та забезпечує навчання вашого персоналу, аби ви могли використовувати цю платформу на повну потужність. 

Висновок

Для вдалої інтеграції CRM з іншими інструментами бізнесу вам потрібно знайти надійного партнера, який проведе аналітики ваших процесів та запропонує оптимальне рішення. Це надасть змогу значно поліпшити сервіс, зняти навантаження з персоналу та зробити ваш маркетинг більш ефективним.

Джерело – https://kommo.com.ua/

Пов'язані записи