Як працює двигун GDI Нагадує по конструкції звичайний бензиновий та дизель. У кожному циліндрі є свічка запалювання, форсунка, а паливо подається насосом високого тиску під тиском 5 МПа. Форсунка забезпечує два різні режими впорскування палива.
Несправності та проблеми моторів GDI. Головною проблемою моторів даного типу є підвищена чутливість до якості палива, а також до будь-яких факторів та поломок, здатних вплинути на якість сумішоутворення. На моторах GDI швидко чорніють і виходять із ладу свічки запалювання.
Система безпосереднього упорскування палива (СНВТ) (Gasoline Direct Injection (GDI)) – інжекторна система подачі палива для бензинових двигунів внутрішнього згоряння з безпосереднім упорскуванням палива, у якої форсунки розташовані в головці блоку циліндрів та упорскування палива відбувається безпосередньо у циліндри.
якщо прибрано кришку двигуна та зірвано наклейки, то наявність GDI можна визначити по впускному тракту – труби впуску підходять до голівки зверху, а не збоку. Наявність ТНВД на око визначити складно – якась фігня з торця головки – що це може сказати тільки людина, яка твердо знає, що це ТНВД.