Як перевірити статус звернення до податкової?

Немає коментарів

Інформація про зверненні зберігається у базі даних інтернет-сервісу протягом року з його надходження. Електронний сервіс «Дізнатися про скаргу» знаходиться в розділі Сервіси та держпослуги, скористатися ним можна через сайт Федеральної податкової служби (https://service.nalog.ru/complaints.do).Jun 3, 2020

Якщо Ви не знайшли інформацію про своє зверненні на сервісі для отримання інформації про нього необхідно звернутися до довідкової служби податкового органу, на адресу якого направлено звернення за телефонами, вказаними у розділі "Контакти" інтернет-сайту ФНП Росії (https://www.nalog.gov.ru/rn77/apply_fts/).

Отримати інформацію про хід розгляду звернення, яке ви надіслали на адресу центрального апарату Федеральної податкової служби або Управління ФНП Росії за суб'єктом Російської Федерації, можна, скориставшись сервісом «Дізнатися про скаргу», розміщеному на офіційному сайті відомства (www.nalog.ru).

Вступили звернення розглядаються протягом 30 днів із дня їх реєстрації. У виняткових випадках термін розгляду звернення може бути продовжено лише на 30 днів. Про продовження терміну розгляду звернення його автор повідомляється письмово (або електронною поштою).

Пов'язані записи