Розміщуйте вакансії і в групах з пошуку роботи, і в галузевих спільнотах: групах по роботі зі ЗМІ, PR, співтовариствах прес-секретарів та івент-менеджерів. Задіяти спеціалізовані сайти типу headhunter.ru. Якщо ви не готові вникати у процедуру пошуку піарника, скористайтесь послугами агентства.
З чого складається PR–стратегія:
- Цілі
- Аналіз ефективності (KPI)
- Антикриза
- Канали комунікації та інструменти
- Позиціювання/Ключові повідомлення
- Завдання
- PR-план
22-Окт-2019
PR – public relations – з англійської перекладається як «зв'язки з громадськістю». PR-менеджер — спеціаліст, який відповідає за зовнішні комунікації компанії, бренду чи продукту: спілкується зі ЗМІ, стежить за тим, що говорять та пишуть клієнти та як компанія представлена у соцмережах.