Що потрібно знати для роботи офіс менеджером?

Немає коментарів

Вимоги до кваліфікації: на посаду офіс – менеджера призначається особа, яка має вищу професійну освіту, спеціальну підготовку за напрямом “Офіс – менеджер”, досвід адміністративної роботи та стаж роботи за фахом не менше року.

Професійні знання

  • Знання основ діловодства (приймання/відправлення листів, складання звітів, приймання дзвінків та їхнє фіксування, передача документів до архіву та багато іншого).
  • Знання комп’ютерних програм, зокрема вміння працювати з Microsoft Word Online та Microsoft Office Excel.
  • Уміння працювати в “1С:Підприємство”.

Офіс – менеджери несуть більше відповідальності та мають виконувати складніші завдання, ніж секретар. Тому заробітна плата в них набагато вища. Якщо секретар бере на себе таке навантаження з виконання завдань офіс-менеджера, то це повинно бути погоджено з роботодавцем і оплачуватися відповідно.

Пов'язані записи