Вимоги до кваліфікації: на посаду офіс – менеджера призначається особа, яка має вищу професійну освіту, спеціальну підготовку за напрямом “Офіс – менеджер”, досвід адміністративної роботи та стаж роботи за фахом не менше року.
Професійні знання
- Знання основ діловодства (приймання/відправлення листів, складання звітів, приймання дзвінків та їхнє фіксування, передача документів до архіву та багато іншого).
- Знання комп’ютерних програм, зокрема вміння працювати з Microsoft Word Online та Microsoft Office Excel.
- Уміння працювати в “1С:Підприємство”.
Офіс – менеджери несуть більше відповідальності та мають виконувати складніші завдання, ніж секретар. Тому заробітна плата в них набагато вища. Якщо секретар бере на себе таке навантаження з виконання завдань офіс-менеджера, то це повинно бути погоджено з роботодавцем і оплачуватися відповідно.