Чи можна зробити тимчасову прописку через паспортний стіл?

Немає коментарів

Заява на тимчасову реєстрацію у квартирі можна подати у відділенні ФМС, МФЦ або через портал Держпослуги. Громадянин оформляє бланк заяви встановленого зразка, вказуючи у ньому особисті дані, адресу тимчасової прописки та термін.

Щоб оформити тимчасову реєстраціюВам слід звернутися до відділення МВС з питань міграції. Воно може бути краще знайоме вам якпаспортний стіл”. Там у вас ухвалять усі необхідні документи, все перевірять і після ухвалення рішення видадуть (сподіваємося!) бажане вами свідоцтво.

Реєстрацію за місцем перебування необхідно оформляти, якщо громадянин планує проживати за новою адресою понад 3 місяці. Для отримання послуги можна звернутися до МФЦ за місцезнаходженням житла або подати заяву онлайн на порталі «Держпослуги».

Які документи будуть потрібні?

  1. Заява, заповнена на спеціальному бланку
  2. Паспорт власника квартири
  3. Паспорт громадянина, якого потрібно прописати (у разі, якщо він не є власником)
  4. Документ, що підтверджує право власності, на підставі якого проходить реєстрація

Пов'язані записи