У середньому двигун виходжує без капремонту до 250 тис. км. Не рідкість випадки надмірної вібрації двигуна, причиною чого, як правило, є кисневий датчик. А з колишніх проблем Т300 успадкував текти олії з-під клапанної кришки.
Корейські та китайські машини візуально можна відрізнити за кількістю хрому на радіаторних решітках та декоративних елементах. Так, у китайських комплектаціях за невеликим винятком грати буде пофарбована в колір кузова. У корейських, з великою часткою ймовірності, грати будуть хромовані.
Двигун Chevrolet Авео Т300 1,6 літра 155 Нм. Цей силовий агрегат по суті є різновидом відомого опелівського двс Z16XER. Тут 16-клапанна головка блоку, ремінний привід ГРМ, фазорегулятори на впуску та випуску. Гідрокомпенсаторів немає, і теплові зазори клапанів доведеться періодично регулювати.