Якщо під час натискання на педаль гальма, ви помітили, що педаль опускається ще нижче, а гальмування не дуже ефективне значить, колодки потрібно терміново міняти. І навпаки, якщо колеса блокуються занадто різко, то зносилася фрикційна накладка і метал колодок треться об диск.
Існує кілька непрямих ознак, які здебільшого вказують на знос гальмівних дисків: вібрації під час натискання на педаль гальма; циклічне биття педалі під час гальмування; характерний металевий скрип, що може змінювати свою тональність у такт обертанню колеса.
Огляньте передні гальмівні колодки та оцініть товщину накладок. Якщо вона становить менше 3 мм, деталі слід замінити негайно. З товщиною 3-5 мм можна проїхати ще 1-2 тис. км, не більше.
Термін служби гальмівних колодок і дисків безпосередньо залежить від стилю водіння, а також від маси автомобіля та інших його конструктивних особливостей. У середньому, під час експлуатації машини в міському режимі, передніх колодок “вистачає” на 20-40 000 км, а задніх – у півтора раза більше (передні колодки більш навантажені).