Categories: Відповіді

Як розрахувати рекламний бюджет?

Розмір бюджету на рекламу становить узгоджену частку від обсягу продажів або прибутку за минулий період (тиждень, місяць, квартал). Наприклад, для споживчої продукції сума витрат на онлайн-просування становить близько 15-30% від обсягу продажів, а для промислових товарів – приблизно 1,5-3%).

Як розрахувати рекламний бюджет на таргет

  1. Покази=охоплення×частота
  2. Кліки=покази×CTR/100%
  3. ЦД=кліки×конверсія/100%
  4. бюджет = кількість показів×CPM/1000.
  5. бюджет = кількість кліків×CPC.
  6. CPA=сума витрат на рекламу/число цільових дій
  7. денний бюджет = загальний бюджет / число днів

Jun 16, 2022

За залишковим принципом – на рекламу виділяють суму, яка залишилася після покриття всіх витрат і відрахування коштів до резервного фонду компанії. Зіставлення з конкретним завданням – відділ маркетингу встановлює конкретне завдання, яке має виконати реклама, і розраховує під нього бюджет.

admin

Recent Posts

Дрип-кофе: что это и какие его особенности?

Дрип-кофе – это один из самых удобных и популярных способов приготовления кофе в домашних условиях.…

13 години ago

Тонометри автоматичні

Тонометри автоматичні: огляд популярних моделей і рекомендації щодо вибору Контроль артеріального тиску — це один…

15 години ago

Котли з плитою, чому такі важливі в Україні у 2024 р?

Котли з плитою стали важливими в Україні у 2024 році через кілька ключових причин, які…

15 години ago

Цегла та її марки міцності: Що потрібно знати перед будівництвом?

Міцність цегли є одним із найважливіших параметрів, що впливають на надійність і довговічність будівлі. Вибір…

15 години ago

Переваги електричних навантажувачів: екологічність і ефективність

Електричні навантажувачі стають все більш популярними у світі логістики та складського господарства завдяки своїм численним…

15 години ago

Найкращі львівські магазини для покупки стильного одягу

Львів — місто, яке славиться не лише своєю архітектурною спадщиною, а й чудовим вибором стильного…

15 години ago