Categories: Відповіді

Як розрахувати рекламний бюджет?

Розмір бюджету на рекламу становить узгоджену частку від обсягу продажів або прибутку за минулий період (тиждень, місяць, квартал). Наприклад, для споживчої продукції сума витрат на онлайн-просування становить близько 15-30% від обсягу продажів, а для промислових товарів – приблизно 1,5-3%).

Як розрахувати рекламний бюджет на таргет

  1. Покази=охоплення×частота
  2. Кліки=покази×CTR/100%
  3. ЦД=кліки×конверсія/100%
  4. бюджет = кількість показів×CPM/1000.
  5. бюджет = кількість кліків×CPC.
  6. CPA=сума витрат на рекламу/число цільових дій
  7. денний бюджет = загальний бюджет / число днів

Jun 16, 2022

За залишковим принципом – на рекламу виділяють суму, яка залишилася після покриття всіх витрат і відрахування коштів до резервного фонду компанії. Зіставлення з конкретним завданням – відділ маркетингу встановлює конкретне завдання, яке має виконати реклама, і розраховує під нього бюджет.

admin

Recent Posts

Ароматы для невесты: как выбрать духи для свадьбы

Свадьба — это день, который остается в памяти на всю жизнь. Фотографии, платье, кольца, букеты…

2 тижні ago

Ґрунтовки глибокого проникнення

Ґрунтовка глибокого проникнення — це ключовий матеріал у сучасному будівництві та ремонті, що забезпечує міцність,…

3 тижні ago

Рідкі комплексні добрива: Сучасний підхід до живлення рослин

Кожен, хто займається вирощуванням рослин — чи то на великому полі, чи на власному городі…

3 тижні ago

Автомат 10А для освітлення: чому саме 10 ампер і як не наробити помилок при виборі

Міняєте проводку або просто вирішили оновити старий щиток? Одне з перших питань: які автомати ставити…

4 тижні ago

Купити штучну ялинку: як обрати ідеальну зелену красуню для дому чи офісу

Свято без ялинки уявити складно. Вона створює відчуття затишку, тепла і чарівності, незалежно від того,…

4 тижні ago

Міжнародні перевезення померлих: як проходить процес і хто супроводжує родину

Смерть близької людини за межами рідної країни — це не лише глибокий біль, а й…

4 тижні ago