Categories: Відповіді

Як розрахувати рекламний бюджет?

Розмір бюджету на рекламу становить узгоджену частку від обсягу продажів або прибутку за минулий період (тиждень, місяць, квартал). Наприклад, для споживчої продукції сума витрат на онлайн-просування становить близько 15-30% від обсягу продажів, а для промислових товарів – приблизно 1,5-3%).

Як розрахувати рекламний бюджет на таргет

  1. Покази=охоплення×частота
  2. Кліки=покази×CTR/100%
  3. ЦД=кліки×конверсія/100%
  4. бюджет = кількість показів×CPM/1000.
  5. бюджет = кількість кліків×CPC.
  6. CPA=сума витрат на рекламу/число цільових дій
  7. денний бюджет = загальний бюджет / число днів

Jun 16, 2022

За залишковим принципом – на рекламу виділяють суму, яка залишилася після покриття всіх витрат і відрахування коштів до резервного фонду компанії. Зіставлення з конкретним завданням – відділ маркетингу встановлює конкретне завдання, яке має виконати реклама, і розраховує під нього бюджет.

admin

Recent Posts

Достижения и опыт агентства Pixel

Узнайте о достижениях агентства Pixel, возможностях команды и спектре интернет-услуг от агентства Pixel. Получите полное…

2 дні ago

Как выбрать идеальную искусственную елку: 5 шагов к новогодней сказке

Зима — это не только морозные узоры на окнах, аромат мандаринов и мерцающий свет гирлянд.…

2 дні ago

Різновиди нарцисів: від класики до екзотики у вашому саду

Коли перші промені весняного сонця торкаються землі, одними з перших назустріch їм розкриваються яскраві голівки…

1 тиждень ago

Чому хрустять суглоби і коли це небезпечно

Хрускіт у суглобах знайомий більшості людей. Декого він зовсім не турбує, інші ж відчувають тривогу,…

1 тиждень ago

Бюджетний лайфхак: Як приховати сліди парковки від дружини

Думаєш, як підібрати фарбу в балончику, щоб підкрасити потертість на машині, а не отримати пляму…

1 тиждень ago

Книга як унікальний проєкт автора

Світ літератури змінюється, і сьогодні книга перестала бути лише художнім твором чи науковою працею. Вона…

2 тижні ago