Розмір бюджету на рекламу становить узгоджену частку від обсягу продажів або прибутку за минулий період (тиждень, місяць, квартал). Наприклад, для споживчої продукції сума витрат на онлайн-просування становить близько 15-30% від обсягу продажів, а для промислових товарів – приблизно 1,5-3%).
Як розрахувати рекламний бюджет на таргет
- Покази=охоплення×частота
- Кліки=покази×CTR/100%
- ЦД=кліки×конверсія/100%
- бюджет = кількість показів×CPM/1000.
- бюджет = кількість кліків×CPC.
- CPA=сума витрат на рекламу/число цільових дій
- денний бюджет = загальний бюджет / число днів
Jun 16, 2022
За залишковим принципом – на рекламу виділяють суму, яка залишилася після покриття всіх витрат і відрахування коштів до резервного фонду компанії. Зіставлення з конкретним завданням – відділ маркетингу встановлює конкретне завдання, яке має виконати реклама, і розраховує під нього бюджет.