Categories: Відповіді

Як розрахувати рекламний бюджет?

Розмір бюджету на рекламу становить узгоджену частку від обсягу продажів або прибутку за минулий період (тиждень, місяць, квартал). Наприклад, для споживчої продукції сума витрат на онлайн-просування становить близько 15-30% від обсягу продажів, а для промислових товарів – приблизно 1,5-3%).

Як розрахувати рекламний бюджет на таргет

  1. Покази=охоплення×частота
  2. Кліки=покази×CTR/100%
  3. ЦД=кліки×конверсія/100%
  4. бюджет = кількість показів×CPM/1000.
  5. бюджет = кількість кліків×CPC.
  6. CPA=сума витрат на рекламу/число цільових дій
  7. денний бюджет = загальний бюджет / число днів

Jun 16, 2022

За залишковим принципом – на рекламу виділяють суму, яка залишилася після покриття всіх витрат і відрахування коштів до резервного фонду компанії. Зіставлення з конкретним завданням – відділ маркетингу встановлює конкретне завдання, яке має виконати реклама, і розраховує під нього бюджет.

admin

Recent Posts

Як грати в казино Slots City: інструкція для новачків

Slots City — одне з найпопулярніших онлайн-казино в Україні, яке працює за офіційною ліцензією Плей…

3 дні ago

Внедрение CRM: как повысить эффективность бизнеса

Современный рынок требует от компаний быстроты реакции, четкой организации работы с клиентами и точного учета…

4 дні ago

Как выбрать серьги и кольца с бриллиантами

Бриллианты на протяжении веков считаются признаком утонченного вкуса и роскоши. Однако при покупке важно учитывать…

4 дні ago

Жіночі та дитячі шапки оптом від українського виробника

Вибір головних уборів — це не лише питання стилю, а й комфорту та якості. Якщо…

6 днів ago

Підручник як основний інструмент здобуття предметних знань.

Сьогодні підручники все ще залишаються фундаментальними інструментами для засвоєння предметних знань. Вони не лише передають…

6 днів ago

Як вибрати ідеальний букет для будь-якої нагоди?

Квіти — це універсальна мова, яка передає емоції без слів. Вони здатні розповісти про закоханість,…

6 днів ago