Categories: Відповіді

Як аналізувати когорти?

Як проводити когортний аналіз :

  1. Виділіть ознаки, за якими формуються когорти. …
  2. Задайте розмір когорт – часовий інтервал, протягом якого користувачі потраплятимуть в одну групу. …
  3. Визначте звітний період – час, протягом якого ви будете проводити дослідження.

Nov 12, 2021

Когортний аналіз – спосіб вивчати групи користувачів/клієнтів (когорти), об’єднані спільними ознаками в заданий проміжок часу. Простіше кажучи, когортний аналіз покаже, як користувачі взаємодіють з вашим продуктом або послугою в той чи інший період.

Когорта – це група користувачів, що мають спільну властивість, яка визначається за допомогою параметра Google Analytics. Наприклад, усі користувачі з однаковою датою першого відвідування належать до однієї когорти. У звіті "Когортний аналіз" можна ізолювати та аналізувати поведінку когорт.

admin

Recent Posts

Дрип-кофе: что это и какие его особенности?

Дрип-кофе – это один из самых удобных и популярных способов приготовления кофе в домашних условиях.…

15 години ago

Тонометри автоматичні

Тонометри автоматичні: огляд популярних моделей і рекомендації щодо вибору Контроль артеріального тиску — це один…

17 години ago

Котли з плитою, чому такі важливі в Україні у 2024 р?

Котли з плитою стали важливими в Україні у 2024 році через кілька ключових причин, які…

17 години ago

Цегла та її марки міцності: Що потрібно знати перед будівництвом?

Міцність цегли є одним із найважливіших параметрів, що впливають на надійність і довговічність будівлі. Вибір…

17 години ago

Переваги електричних навантажувачів: екологічність і ефективність

Електричні навантажувачі стають все більш популярними у світі логістики та складського господарства завдяки своїм численним…

17 години ago

Найкращі львівські магазини для покупки стильного одягу

Львів — місто, яке славиться не лише своєю архітектурною спадщиною, а й чудовим вибором стильного…

17 години ago