Categories: Відповіді

Як аналізувати когорти?

Як проводити когортний аналіз :

  1. Виділіть ознаки, за якими формуються когорти. …
  2. Задайте розмір когорт – часовий інтервал, протягом якого користувачі потраплятимуть в одну групу. …
  3. Визначте звітний період – час, протягом якого ви будете проводити дослідження.

Nov 12, 2021

Когортний аналіз – спосіб вивчати групи користувачів/клієнтів (когорти), об’єднані спільними ознаками в заданий проміжок часу. Простіше кажучи, когортний аналіз покаже, як користувачі взаємодіють з вашим продуктом або послугою в той чи інший період.

Когорта – це група користувачів, що мають спільну властивість, яка визначається за допомогою параметра Google Analytics. Наприклад, усі користувачі з однаковою датою першого відвідування належать до однієї когорти. У звіті "Когортний аналіз" можна ізолювати та аналізувати поведінку когорт.

admin

Recent Posts

Нестандартная файлово-логическая структура в некоторых моделях внешних дисков

В мире цифровых технологий внешние накопители стали незаменимыми инструментами для хранения, переноса и резервного копирования…

24 години ago

Дверні дотягувачі: комфорт, безпека та естетика у кожному русі

У сучасному будівництві дрібниць не буває. Навіть така на перший погляд проста деталь, як дверний…

24 години ago

Стильні подарунки для чоловіків: коли важлива кожна деталь

Обрати подарунок для чоловіка — завдання не з легких. Щоб справити враження, варто звернути увагу…

2 дні ago

Переваги використання котла тривалого горіння при опаленні приватного будинку

Комфортне проживання в приватному будинку вимагає наявності в ньому системи опалення. Саме вона допомагає піднімати…

3 дні ago

Як купити гарні шини бувші у вжитку

Купівля вживаних шин може бути чудовим рішенням для тих, хто хоче зекономити кошти, не втрачаючи…

3 дні ago

Асортимент спецодягу від Togtrade.com: поєднання безпеки, якості та стилю

У сучасному виробничому середовищі спецодяг давно перестав бути просто уніформою. Це — інструмент, що захищає,…

3 дні ago