Categories: Відповіді

Як аналізувати когорти?

Як проводити когортний аналіз :

  1. Виділіть ознаки, за якими формуються когорти. …
  2. Задайте розмір когорт – часовий інтервал, протягом якого користувачі потраплятимуть в одну групу. …
  3. Визначте звітний період – час, протягом якого ви будете проводити дослідження.

Nov 12, 2021

Когортний аналіз – спосіб вивчати групи користувачів/клієнтів (когорти), об’єднані спільними ознаками в заданий проміжок часу. Простіше кажучи, когортний аналіз покаже, як користувачі взаємодіють з вашим продуктом або послугою в той чи інший період.

Когорта – це група користувачів, що мають спільну властивість, яка визначається за допомогою параметра Google Analytics. Наприклад, усі користувачі з однаковою датою першого відвідування належать до однієї когорти. У звіті "Когортний аналіз" можна ізолювати та аналізувати поведінку когорт.

admin

Recent Posts

Рак передміхурової залози: сучасні ризики для українських чоловіків

Рак передміхурової залози – це не лише найпоширеніший тип раку серед чоловіків, а й одна…

5 днів ago

Достижения и опыт агентства Pixel

Узнайте о достижениях агентства Pixel, возможностях команды и спектре интернет-услуг от агентства Pixel. Получите полное…

1 тиждень ago

Как выбрать идеальную искусственную елку: 5 шагов к новогодней сказке

Зима — это не только морозные узоры на окнах, аромат мандаринов и мерцающий свет гирлянд.…

1 тиждень ago

Різновиди нарцисів: від класики до екзотики у вашому саду

Коли перші промені весняного сонця торкаються землі, одними з перших назустріch їм розкриваються яскраві голівки…

2 тижні ago

Чому хрустять суглоби і коли це небезпечно

Хрускіт у суглобах знайомий більшості людей. Декого він зовсім не турбує, інші ж відчувають тривогу,…

2 тижні ago

Бюджетний лайфхак: Як приховати сліди парковки від дружини

Думаєш, як підібрати фарбу в балончику, щоб підкрасити потертість на машині, а не отримати пляму…

2 тижні ago