Categories: Відповіді

Як аналізувати когорти?

Як проводити когортний аналіз :

  1. Виділіть ознаки, за якими формуються когорти. …
  2. Задайте розмір когорт – часовий інтервал, протягом якого користувачі потраплятимуть в одну групу. …
  3. Визначте звітний період – час, протягом якого ви будете проводити дослідження.

Nov 12, 2021

Когортний аналіз – спосіб вивчати групи користувачів/клієнтів (когорти), об’єднані спільними ознаками в заданий проміжок часу. Простіше кажучи, когортний аналіз покаже, як користувачі взаємодіють з вашим продуктом або послугою в той чи інший період.

Когорта – це група користувачів, що мають спільну властивість, яка визначається за допомогою параметра Google Analytics. Наприклад, усі користувачі з однаковою датою першого відвідування належать до однієї когорти. У звіті "Когортний аналіз" можна ізолювати та аналізувати поведінку когорт.

admin

Recent Posts

Як грати в казино Slots City: інструкція для новачків

Slots City — одне з найпопулярніших онлайн-казино в Україні, яке працює за офіційною ліцензією Плей…

5 днів ago

Внедрение CRM: как повысить эффективность бизнеса

Современный рынок требует от компаний быстроты реакции, четкой организации работы с клиентами и точного учета…

6 днів ago

Как выбрать серьги и кольца с бриллиантами

Бриллианты на протяжении веков считаются признаком утонченного вкуса и роскоши. Однако при покупке важно учитывать…

6 днів ago

Жіночі та дитячі шапки оптом від українського виробника

Вибір головних уборів — це не лише питання стилю, а й комфорту та якості. Якщо…

1 тиждень ago

Підручник як основний інструмент здобуття предметних знань.

Сьогодні підручники все ще залишаються фундаментальними інструментами для засвоєння предметних знань. Вони не лише передають…

1 тиждень ago

Як вибрати ідеальний букет для будь-якої нагоди?

Квіти — це універсальна мова, яка передає емоції без слів. Вони здатні розповісти про закоханість,…

1 тиждень ago