Categories: Відповіді

Скільки відсотків соціальний податок?

Як правильно розрахувати соціальний податок у Казахстані?

соціальні відрахування вираховуються із зарплати найманого працівника, а не доходів роботодавця, як СН; ставка соціальних відрахувань – 3,5% від зарплати; соціальний податок знижується на суму соціальних відрахувань; соціальні відрахування надходять на рахунок фізичної особи у фонді держстрахування.

Що входить до соціального податку в Естонії?

Соціальний податок стягується з доходів від трудової та підприємницької діяльності для фінансування пенсійного та державного медичного страхування. Ставка соціального податку становить 33% (у деяких випадках 13%) від оподатковуваної суми.

Скільки відсотків ЄСВ?

Щодо внесків на обов’язкове пенсійне страхування правило те саме: якщо нарахування менше 1 150 000 рублів, то встановлюється ставка ЄСН у 22%, а при виплатах на суми понад 1 150 000 рублів вона знижується до 10%.

Скільки соціальний податок у Латвії?

З 1 січня 2021 року ставка обов’язкових внесків державного соціального страхування (ОВГСС) зменшується на 1 процентний пункт – з колишніх 35,09% на 34,09% – 0,5 процентного пункту для роботодавців і 0,5 процентного пункту для працівників.

Що зараз замість єдиного соціального податку?

З 1 січня 2010 року єдиний соціальний податок скасовано, замість нього для тих самих платників запроваджено страхові внески до Пенсійного фонду Російської Федерації, Фонду соціального страхування Російської Федерації, Фонду обов’язкового медичного страхування відповідно до закону № 212-ФЗ від 24 липня 2009 року.

Який відсоток прибуткового податку в Естонії?

Фізичні особи сплачують зі своїх доходів прибутковий податок. Доходи від заробітної плати, доходи від відчуження майна, доходи від підприємницької діяльності та інші доходи оподатковуються за ставкою 20%.

Як сплачується соціальний податок?

Як сплачується податок Соціальний податок сплачується за місцем реєстрації платника податків: – для ФОП і ТОВ на загальновстановленому режимі до 25 числа кожного місяця, що настає за звітним періодом. Звітним періодом для сплати податку та подання декларації є календарний місяць.

admin

Recent Posts

Навіщо робити підтяжку лоба

Розмова про підтяжку обличчя частіше за все стосується нижньої половини обличчя, адже саме там можна…

17 години ago

Оновлення сайту для бізнесу: як зберегти трафік і заявки

Компанія оновлює сайт, щоб краще показати свої послуги, спростити звернення та впевненіше виглядати на тлі…

2 дні ago

Компанія МТА: що варто знати про онлайн-магазин техніки та сервісів

МТА — українська компанія, що працює у сфері продажу техніки, гаджетів, аксесуарів і супутніх сервісів.…

5 днів ago

Не такий страшний, як малюють: карпатський Чугайстер повернувся як цифровий блогер

Мандрівники, які бували в Карпатах, напевно чули про Чугайстра від місцевих. Тепер цей герой гірських…

1 тиждень ago

Наземний роботизований комплекс Фанг-1

Наземний роботизований комплекс Fang -1 — це компактна дистанційно керована колісна платформа, розроблена для виконання…

2 тижні ago

Як вибрати перший набір алмазної мозаїки. Поради для початківців

Алмазна мозаїка залишається одним із найпопулярніших видів рукоділля в Україні. Її обирають, щоб відпочити від…

2 тижні ago