Через скарги на сміття у Петербурзі відкрили додаткову гарячу лінію Запрацювала додаткова гаряча лінія, де приймають заявки на вивіз відходів із прибудинкової території. Про це 15 січня повідомив "Невський екологічний оператор". Додатковий телефон call-центру +7(812) 213–07–10.15-Jan-2022
Хто вивозить сміття у Санкт-Петербурзі?
Зміст:
- 1 Хто вивозить сміття у Санкт-Петербурзі?
- 2 Куди звертатись з приводу не вивезення сміття?
- 3 Хто відповідає за сміття у спб?
- 4 Куди скаржитися на сміття на подвір'ї спб?
- 5 Куди звертатись якщо не вивозять сміття спб?
- 6 Що буде зі сміттям з 2022 р. спб?
- 7 Що робити, якщо керуюча компанія не вивозить сміття?
«Наприкінці 2021 року у Санкт-Петербурзі обрали єдиного регоператора у рамках реалізації реформи поводження з ТКО. Тепер відповідальність за вивезення відходів у Петербурзі несе виключно Невський екологічний оператор.
Куди звертатись з приводу не вивезення сміття?
міністерство чи департамент ЖКГ; житлова інспекція; Росспоживнагляд; регіональні органи виконавчої влади (Адміністрація та Уряд);
Хто відповідає за сміття у спб?
З 1 січня 2022 року у Санкт-Петербурзі за вивіз сміття відповідає регіональний оператор АТ "Невський екологічний оператор". Послуга з вивезення сміття перетворюється на розряд комунальних послуг.
Куди скаржитися на сміття на подвір'ї спб?
Також заявникам потрібно буде додати до скарги фото та вказати адресу або зателефонувати за номером 8 (800) 551-31-20. Всі звернення, що надійшли, будуть оперативно передані муніципальній владі або безпосередньо регіональному оператору.
Куди звертатись якщо не вивозять сміття спб?
Якщо з якоїсь причини сміття з контейнерного майданчика не був вивезений, можна зателефонувати на гарячу лінію +7(812)303-80-90, до своєї керуючої організації (КК, ТСЖ, ЖБК), а також надіслати звернення електронною поштою [email protected].
Що буде зі сміттям з 2022 р. спб?
Новий єдиний регіональний оператор з вивезення сміття з 2022 року З 1 січня Санкт-Петербурзі почне працювати єдиний регіональний оператор із вивезення твердих побутових відходів АТ «Невський екологічний оператор». ЮІТ Сервіс передав усі необхідні документи для переходу на нову систему.
Що робити, якщо керуюча компанія не вивозить сміття?
Якщо сміття не вивозиться, власнику необхідно звернутися до КК з офіційним запитом. Якщо навіть у цьому випадку КК не відреагує, зверніться з офіційною претензією до органів житлової інспекції.