Щоб оцінити ступінь зношування наконечників тяг, потрібно: Встановити автомобіль на домкрат і зняти колесо. Знайти шарнір і натиснути на нього пальцями, змінюючи положення керма. Якщо він стискається і є люфт, значить, деталь потребує заміни.10 Apr 2019
Рульова тяга і наконечники спочатку недоступні, оскільки знаходиться на днищі авто. Для більш ретельного огляду необхідно загнати машину на оглядову яму.Основні ознаки поломки, які можуть призвести автомобіль до несправність:
- Люфт – очевидна ознака. …
- Віддача у кермо. …
- Поява позаштатних звуків.
Типові симптоми несправності наконечників рульових тяг: люфт рульового колеса, віддача (биття) керма при вході в поворот, поява зайвих звуків попереду при проїзді нерівностей. Однак причиною схожих звуків та люфтів можуть бути зношені амортизатори, ступичні підшипники, сайлентблоки та кульові опори.
Кожен виробник встановлює свій заявлений ресурс на кермові тяги. У середньому він становить 100-150 тис. км. пробігу. Це умовні цифри, оскільки залежно від стилю водіння та стану дорожнього покриття, яким пересувається транспортний засіб, цей ресурс може бути меншим або навіть більшим.