Але на практиці здебільшого польоти на зазначеній висоті не здійснюються. Пов'язано це з правилами повітряних суден малої авіації, що мають на увазі перельоти на відстані кількох сотень метрів від землі.26 June 2019
Через гірський мікроклімат стандартні метеозведення стають для пілотів практично марними. Наприклад, вітер у горах дме не так, як унизу. На рівнині повітряні маси зазвичай переміщаються паралельно поверхні землі. Тобто під час польоту вітер може бути попутним, зустрічним чи бічним.
Обмеження пов'язані з загрозою загального зриву повітряного потоку з лопатей. Чим вище піднімається гвинтокрил, тим на великі кути атаки розгортаються лопаті для створення потрібної підйомної сили. «Висіти» гелікоптеру краще на малих висотах при зльоті, посадці та в особливих випадках.
Сили природи великий висоті настільки потужні, що гарантувати безпечний політ у умовах просто неможливо. Дуже складно керувати гелікоптером у розрідженому повітрі при сильному вітрі. Але ще складніше виявилося приземлення: адже, напевно, невідомо що під снігом, що покриває гору – скелі чи порожнеча…