Одноразове клацання – «каже» про те, що втягуюча обмотка працює, бендікс «вийшов». Якщо після цього шестерня не крутить – або несправний сам стартер автомобіля, або – "обійшлася" муфта вільного ходу.
Отже, якщо стартер клацає один раз, але не крутить – слід перевірити реле, що втягує. Для цього можна спробувати пустити стартер в обхід його комутації. На релі, що втягує, є три клеми — дві з них найбільші (одна вхід з акумулятора, друга вихід на сам стартер) і одна мала, керуюча.
Якщо клацає стартер і не заводиться автомобіль (до речі, клацати може не втягуюче, а звичайне реле), то може бути пошкоджений керуючий кабель або саме реле. Перевірити це досить просто – потрібно плюсову клему з'єднати з клеєм, що управляє. стартера і він почне обертатися.
Наступні ознаки можуть свідчити про несправність стартера при невдалій спробі запуску двигуна: При задіянні вимикача запалення та стартера реакція відсутня. Чути клацання стартераале він не вводить шестерню в зачеплення. Стартер обертається з характерним звуком, але не приводить у дію двигун.