Як розрахувати рекламний бюджет?

Немає коментарів

Розмір бюджету на рекламу становить узгоджену частку від обсягу продажів або прибутку за минулий період (тиждень, місяць, квартал). Наприклад, для споживчої продукції сума витрат на онлайн-просування становить близько 15-30% від обсягу продажів, а для промислових товарів – приблизно 1,5-3%).

Як розрахувати рекламний бюджет на таргет

  1. Покази=охоплення×частота
  2. Кліки=покази×CTR/100%
  3. ЦД=кліки×конверсія/100%
  4. бюджет = кількість показів×CPM/1000.
  5. бюджет = кількість кліків×CPC.
  6. CPA=сума витрат на рекламу/число цільових дій
  7. денний бюджет = загальний бюджет / число днів

Jun 16, 2022

За залишковим принципом – на рекламу виділяють суму, яка залишилася після покриття всіх витрат і відрахування коштів до резервного фонду компанії. Зіставлення з конкретним завданням – відділ маркетингу встановлює конкретне завдання, яке має виконати реклама, і розраховує під нього бюджет.

Пов'язані записи