Що таке матриця в програмуванні?

Немає коментарів

Матриця являє собою прямокутну таблицю елементів, у ролі яких можуть виступати числа, функції, символи, слова тощо – за умови, що задано певні правила математичних дій із цими елементами. Приклади матриць : , .

Матриця – математичний об’єкт, що записується у вигляді прямокутної таблиці елементів кільця або поля (наприклад, цілих, дійсних чи комплексних чисел), що являє собою сукупність рядків і стовпчиків, на перетині яких знаходяться його елементи.

Матриці є базовою і найважливішою частиною лінійної алгебри. Матриці часто використовуються в програмуванні, наприклад у 3D-моделюванні або гейм-девелопінгу. Зрозуміло, велосипед уже давно винайдений і необхідні фреймворки для роботи з матрицями вже готові, і їх можна і потрібно використовувати.

Їх використовують у математиці, у фізиці, у техніці, в економіці, у теорії управління, статистики, інших галузях науки і знань.

Пов'язані записи